nedeľa 16. februára 2014

Good Morning!


 Dobré ráno ♥
Ako si užívate nedeľu?
Moja začala výborne. Ráno som sa zobudila na slnečné lúče, ktoré sa predierali do mojej izby a to je ten najlepší budíček na svete.
No hneď ako som sa trošku prebrala a uvedomila som si koľko ma dnes čaká povinností, moja skvelá nálada mierne upadla.
Niekedy si vážne želám, aby mal deň aspoň raz toľko hodín, hlavne cez víkendy a voľné dni, lebo práve v týchto dňoch mám toho naplánovaného strašne veľa a potom polovicu aj tak nestíham.
No, ale vráťme sa k dnešnému príspevku.
S dnešnými raňajkami som sa inšpirovala na mojej asi najobľúbenejšej aplikácia We♥It, na ktorej naozaj vždy nájdem to čo potrebujem a to nie len čo sa týka fitness inšpirácii alebo zdravej strave, ale aj kopu iných nádherných obrázkov.


Dnešné raňajky vyzerali výborne a ešte výbornejšie chutili. :D
Len čo ma dosť mrzelo, bolo to, že aj keď je krásny slnečný deň, svetlo v dome mi veľmi neprialo a zase vonku sa mi na fotkách objavovali nepríjemné tiene a tak ma trošku sklamalo, že sa mi na koniec nepodarilo urobiť také fotky ako som si pôvodne predstavovala.
Ale, dúfam, že to čo sa mi podarilo nieje až také zlé :D
Tieto skvelé raňajky pozostávali z bieleho jogurtu, bebe keksov s príchuťou jablka a škorici, po ktorých som siahla naozaj po veľmi dlhej dobe, lebo bebe keksy si doprajem fakt len výnimočne. 
A, aby to nevyzeralo veľmi fádne, keksy som ozdobila granátovým jabĺčkom a ozdobný tanier som zas ozdobila mojim obľúbeným ovocím a dokonalé raňajky sú na svete! 

Akými raňajkami zvyknete začínať deň vy?



Užite si posledný deň príjemného oddychu ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára