pondelok 10. februára 2014

Fitinspiration...

Na začiatok by som Vás chcela privítať na mojom blogu a poďakovať vám za to, že ste ho navštívili.

Môj prvý príspevok by som chcela venovať tomu, čo sa za posledný rok stalo mojou osobnou "drogou" a to je FITNESS. Tak ako veľa dievčat v mojom veku, tak ani ja som nebola spokojná so svojou postavou a túžila som byť chudá, aby na mne nechal zrak nejeden chlapec. A tak som začala chudnúť pri predstave, že zo mňa bude krásna "vychrtlinka". No čím viac som sa začínala venovať zdravému jedlu a cvičeniu tým menej sa mi predstava tejto "vychtrlinky" páčila a ja som zatúžila po pevnom, krásne vyšportovanom a hlavne zdravom tele.

Teraz si tento môj osobný sen krôčik po krôčiku plním a čím ďalej tým lepšie sa cítim a verím, že nakoniec sa mi podarí všetko tak ako si to predstavujem. 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára