utorok 11. februára 2014

Breakfast time!!!

Good morning everyone! :)

  Dúfam, že ste sa vyspali aspoň tak dobre ako ja, lebo ja som si dnes prispala do krásnej deviatej, čo je u mňa veľký nezvyk a tak som sa dosť potešila, keď som pri prebudení na budíku zazrela čas 9:03. 
  Dnešok by som chcela začať mojimi dnešnými raňajkami, ktoré boli KRÁĽOVSKÉ. Za nápad nie len na tieto, ale aj na mnoho ďalších pochúťok by som chcela poďakovať Luci, ktorá ma veľmi inšpiruje a od ktorej som sa naučila väčšinu toho čo o zdravom jedálnom lístku viem. :)
  No a teraz sa vráťme späť k tým KRÁĽOVSKÝM raňajkám. Nebolo to nič iné ako moja milovaná ovsená kaša, ktorú som si za posledné mesiace veľmi obľúbila a som schopná variť si ju aj trikrát do týždňa (keby bolo na mne tak je to aj každý deň, ale predsa potrebujeme aj zmenu no nie?)

Dnešná ovsená kašička pozostávala z 50g ovsených vločiek , 150ml vody, jedného vajíčka, 1čl medu, 1pl kakaa a na ozdobenie 1pl bieleho jogurtu a čerstvých kráľovských čučoriedok.




Momentálne sa mi v kuchyni rozmrazuje môj obľúbený losos tak som zvedavá čo z neho na obed vykúzlim!



2 komentáre:

  1. Som veľmi rada, že ťa môj blog niečím inšpiroval :) Raňajky vyzerajú úplne úžasne! Veľa šťastia Ti prajem v blogovom svete :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :)) Od teba si pochvalu obzvlášť vážim ;)

      Odstrániť