utorok 11. februára 2014

Perfect Lunch Time...

Ahojte! :)
Tak vraciam sa s už spomínaným obedíkom...
Ako som spomenula už ráno na obed som sa rozhodla pripraviť si môjho obľúbeného LOSOSA, len som sa nevedela rozhodnúť na aký spôsob ho pripraviť. No na koniec som sa však rozhodla, že ho spravím klasicky tak ako vždy a dám ho opiecť do rúry a musím povedať, že lepšie som sa rozhodnúť ani nemohla, lebo bol VYNIKAJÚCI. 
Mimochodom ako som si všimla tak mi pribudli nové zhliadnutia na blogu a tak sa vám chcem poďakovať a zároveň poprosiť, aby ste mi zanechali komentár o tom či sa Vám takéto príspevky páčia a chcete, aby som pridávala na ďalej.
No a teraz späť k môjmu obedíku....

Z čoho sa skladá moja klasika?

Moja klasika je veľmi jednoduchá kedže nie vždy mám chuť a hlavne čas dlho a zložito vyvárať, preto niet nad jednoduchý pac a šup s ním do rúry.
      
Na pac potrebujeme:

•Olivový olej•
•Korenie na ryby•
•Citrónovú šťavu•
•Soľ•
•Čierne korenie•
•Strúčik cesnaku•

Všetky tieto ingrediencie zmiešame a následne do tohto lahodného pacíku namočíme lososa a dáme ho upiecť buď do rúry alebo jednoducho ho usmažíme na panvicu spolu s olivovým olejom ;)






Akým spôsobom Lososa pripravujete Vy? 

Čo ste mali na obed? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára