streda 12. februára 2014

Fresh and healthy breakfast and lunch idea :)

Príjemný zvyšok dňa vám želám! ;)
Dúfam, že máte za sebou aspoň spolky tak skvelý deň ako bol ten môj. Ráno som sa po týždni leňošenia doma vybrala opäť do školy a na moje prekvapenie to išlo viac ako výborne! Hneď po skončení som sa ponáhľala domov, aby som sa stihla naobedovať a hneď potom som utekala do mesta za kamarátkou s ktorou sme si zašli do fitka. A musím sa priznať, že hodinka cardia mi padla viac ako vhod, lebo sa cítim skvelo. Ani som si pri tom cvičení a návale skvelej hudby, neuvedomila koľko to je hodín a skôr ako som sa stihla spamätala som sa už poberala naspäť domov. Teraz ma ešte čaká nejaké to prepisovanie dôležitých poznámok a šup šup do postielky ;)

No ale aby to nebolo, len o mojom klábosení, ale aj o nejakom tom zdravom stravovaní, tak vám prinášam zopár fotiek z mojich dnešných raňajok a samozrejme z obeda, ktorý bol dnes ľahký, kedže som necelú hodinku po ňom už stála na bežiacom páse. :)



Raňajky boli v podobe cereálii Bona Vita, bieleho jogurtu, kiwi, mandlí a nesmeli chýbať novo kúpené ľanové semienka :)



Obed sa zase skladal s čerstvého šalátiku spolu s orestovaným kuracím mäskom :)

Chodievate aj vy do fitka?
Čo jedávate v školský/pracovný deň vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára