piatok 14. februára 2014

Happy Valentine's Day ♥

Prajem Vám krásneho Valentína...
Ako si užívate tento deň zamilovaných? Máte svoje lásky alebo ich trávite skôr osamote?
Ja budem valentínsky deň tráviť v spoločnosti môjho nového macka, ktorý na mňa poctivo čakal po príchode zo školy, a ktorému som sa veľmi potešila, lebo vždy som si veľmi priala dostať na Valentína nejakého toho plyšáčika. A aj keď tento nebol od toho vyvoleného, ale od mojich milujúcich rodičov, aj tak mi spravil obrovskú radosť.


V škole ma taktiež veľmi prekvapili moje spolužiačky a zároveň dobré kamarátky, ktoré mi hneď po príchode darovali takéto krásne čokoládové srdiečka, na ktorých si síce nepochutnám, no aj tak mi krásne spríjemnili koniec tohto týždňa. A to nebolo všetko. V škole máme tradíciu v posielaní valentínok a bola som veľmi prekvapená keď sa ich aj mne zopár ušlo.Bola som rada, že si na mňa niektorý ľudia spomenuli aj takouto formou a venovali mi zopár pekných slov.


Po škole som rýchlo utekala kúpiť aj ja nejaké tie valentínske prekvapenia pre mojich blízkych a hneď ako som dorazila domov sa spustilo veľké rozdávanie valentínskych  potešení a mne sa okrem toho nádherného valentínskeho macka ušla aj 90% čokoládka, ktorú som neskutočne dlho zháňala. No ale aj keď som sa všetkým týmto maličkostiam veľmi potešila, som toho názoru, že Valentín nie je o darčekoch, ale je hlavne o chvíľach, ktoré strávime s ľuďmi, ktorých ľúbime a ktorý pre nás veľa znamenajú, a tak som sa rozhodla, že dnešný večer strávim v rodinnom kruhu sledovaním romantických a predovšetkým zamilovaných filmov .


Dúfam, že aj vy prežívate krásneho Valentína a Vám prajem veľa, veľa lásky ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára