sobota 15. februára 2014

Sweet Saturday Morning!


Prajem Vám príjemnú Sobotu!
Dúfam, že si voľno naplno užívate a poriadne oddychujete.
Ja som toto krásne ráno strávila pri miske ovsenej kaše, ktorá bola naozaj výborná.
 Kašičku som si vychutnávala spolu s krásnymi slnečnými lúčmi, ktoré sa po dlhej dobe predrali cez tie upršané mračná.
Samozrejme, že som pri týchto výborných raňajkách sledovala aj hokej, ktorý však nedopadol podľa mojich predstáv a to mi trošku ubralo na dobrej nálade zo slnečného rána.
Dnešné raňajky mali byť pôvodne v podobe vrstevných palaciniek ku ktorým sa odhodlávam už veľmi dlho no ešte stále som sa však nedostala k potrebnej špaldovej múke a tak som sa rozhodla pre túto výbornú banánovo-makovú ovsenú kašu, kde som jednu polku banánu zamiešala do kaše už počas varenia spolu s lyžicou maku a tú druhú polku banánu som použila ako ozdobu spolu s granátovým jablkom a mandľami. 

Máte skúsenosti s takými vrstevnými palacinkami?
Viete mi poradiť, kde predávajú nejakú kvalitnú špaldovú múku?





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára