štvrtok 20. marca 2014

♥ Hello Spring ♥


Prajem Vám nádherný prvý jarný deň! ♥
Aj u Vás je tak nádherne?
U nás už od rána svieti krásne slniečko a teplomer ukazuje neuveriteľných 20°C
Konečne nastal ten čas keď sa môžem do školy vybrať len v tričku a riflovke (samozrejme aj v nohaviciach). ♥
Môj prvý jarný deň sa niesol v znamení cukety, ktorá si svoje miesto našla aj v obede no netradične a premiérovo aj v raňajkách...

--------------------------------------------------♥-♥-♥------------------------------------------------------------

RAŇAJKY ALA MIEŠANÉ VAJÍČKA <3

Miešané vajíčka si zvyknem dopriať najmenej raz do týždňa, aj keď sa snažím, aby sa tam objavovali čo najčastejšie.
Tento druh raňajok sa na blogu doteraz neobjavil, aj keď tieto raňajky patria medzi moje obľúbené.
Obvykle si do miešaných vajíčok pridávam mladú cibuľku spolu so špenátom, čo je moja úplne najobľúbenejšia kombinácia spolu s vajíčkami.
Dnes sa však v chladničke nenachádzala ani jedna z mojich obľúbených ingrediencií, a tak nastal čas improvizovať.
So špajzičky sa na mňa "milo usmieval" pór spolu s cuketou, a tak som si pomyslela prečo nie?
Kto by to bol povedal, že po spojení týchto troch ingrediencií vznikne niečo tak jedinečné? 
Tieto vynikajúce raňajky som si vychutnala spolu s cherry paradajkami a pšenično-ražným ľanovým chelbíkom.
Ja osobne pečivo jedávam, len občas, a aj to výhradne na raňajky. Chlieb, rožky alebo žemle sa snažím obmedzovať úplne a nahrádzať ich knäckebroatmi alebo ryžovými chlebíkmi no tomuto chlebu sa proste nedalo odolať!


------------♥--------------------------------------------♥-------------------------------------------------♥-----------

OBED  V ZNAMENÍ ĎALŠEJ CUKETY <3


Tak tento obed oficiálne pasujem  za jeden z mojich obľúbených a môžem slávnostne odprisahať, že sa v mojom jedálničku objaví ešte veľakrát. 
Niekedy sa čudujem ako môže byť niečo tak zdravé a jednoduché zároveň tak neskutočne chutné!
Recept na plnenú cuketu ma napadol dnes ráno a proste mi nedalo neotestovať ho.
A dokonca som zistila, že to nie je až také zlé, keď si recepty vymýšľam aj ja sama.

RECEPT:

• cuketa •
• kuskus •
• mrazená zelenina •
• syr •
• olivový olej •
• soľ •

POSTUP:

Postup je jednoduchú ako pri každom zdravom jedle.
Jednu strednú cuketu rozrežeme nie úplne na polovicu. Najlepšie je ak z nej  odrežeme iba "vrch".
Väčšiu časť, ktorá nám ostane vydlabeme.
Medzi tým sa dáme urobiť kuskus. (Ja som robila štvrť hrnčeka.)
Pokiaľ sa nám kuskus vyrába  rozmrazíme si zeleninku. (Ja som použila moju obľúbenú kombináciu hrach, mrkva a kukurica.)
Keď je kuskus aj zeleninka hotová nastrúhame na hrubo vrchnú časť cukety a následne ju zmiešame s kuskusom a zeleninou.
Vydlabanú časť cukety jemne potrieme olivovým olejom a vyplníme ju vzniknutou zmesou.
Na vrch nasypeme na strúhaný syr a zapekáme zhruba 20 minút na 150°C.
Ak je cuketa hotová môžeme ju podávať! ;)

!!Môj TYP!!

Odporúčam uvariť naozaj malé množstvo kuskusu, inak sa to do cukety nezmestí a taktiež odpurúčam nerozmrazovať príliš veľa zeleniny. Úplne stačí pridať len zopár kociek, lebo ide čisto len o to, aby sme polichotili chuťovým pohárikom a trošku oživili vizuálny vzhľad cukety, keďže základ náplne by mal ostať cuketový.


--------------------------------------------------♥-♥-♥----------------------------------------------------------

DOMÁCE UGO!


Väčšina z Vás určite pozná džús bar UGO, ktorý robí tie najlepšie šťavy z čerstvého ovocia a ešte lepšie smoothies!
Keďže bol dneska taký krásny slnečný deň a mne sa doma obnovili zásoby ovocia, rozhodla som sa urobiť si také vlastné domáce UGO!
Môj obľúbený nápoj z UGO je číslo 7, a tak som si vybrala na testovanie práve túto kombináciu ovocie....


• MOJA VLASTNÁ SEDMIČKA! <3 •

Ak by ste v UGO opýtali číslo sedem pravdepodobne by vám namiešali grapefruit, pomaranč, kiwi a limetku.
Ja som však na limetku pri nákupe úplne zabudla, a tak som ju nahradila jej kyslejším kamarátom citrónom.
Grep, pomaranč a citrón som pekne odšťavila a kiwi som nakrájala na menšie kúsky.
Šťavy som zmiešala, pridala kiwi a ešte asi minútu mixovala.
Chutilo to presne tak dobre ako som si to predstavovala!


------♥--------------------------------------------------♥-♥-♥------------------------------------------------------♥-----

Inak ako si užívate prvý jarný deň vy?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára