piatok 28. marca 2014

Breakfast post! *,*


Dobré ráno všetkým ;)

Po dlhom predlhom týždni sa opäť vraciam a verte, že sa veľmi hanbím za to, že som tu tak dlho nič nepridala.
Vždy keď som chcela ísť upraviť nejaké fotky, a že ich mám už hodne premohla ma moja vlastná lenivosť, za čo si mám chuť streliť poriadnu facku!
Celý minulý víkend som strávila sledovaním môjho obľúbeného seriálu a absolútne nič som nerobila.
A celý týždeň to pokračovalo rovnako.
Prišla som zo školy, cvičila, následne niečo zjedla a ďalej tvrdla pri notebooku! -.-
Ráno som sa aj chystala pridať nejaký ten príspevok raňajok no úprava fotiek mi zabrala všetok čas, a tak mi už nezostávalo nič né, len namiesto napísania príspevku vstať a vybrať sa do školy!


Dnešok sa zapísal do kalendára pod veľkým riaditeľským voľnom, čomu sa veľmi teším, lebo to znamená, že som doma ostala úplne sama a mám kopu času napraviť všetko čo som za môj týždeň lenivosti zameškala. ♥
Ráno som začala na slniečkom vyhriatej terase spolu s veľkým tanierom kakaovej ovsenej kaše so značnou dávkou ovocia. ♥


Včera sa mi zásoby ovocia rozrástli aj o obľúbené červené hrozno, ktoré som mala naposledy približne v januári, takže dnes som sa do neho s veľkou radosťou pustila!
Taktiež pribudli aj nové pomaranče z kauflandu a musím sa priznať, že také vynikajúce pomaranče som nejedla poriadne dávno. Sú malé, ľahko sa lúpu a vo vnútri sú neskutočne sladké.
No a čo by to boli za raňajky bez kiwi a granátového jabĺčka?
Už je to niečo ako tradícia, že moje raňajky obsahujú vždy niečo zelené a červené!


----------♥-------------------------------------♥--♥--♥-------------------------------------------------♥----------





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára