sobota 15. marca 2014

Pumpkin recipe!


Krásne príjemné sobotné popoludnie vám prajem!
Opäť sa tu objavujem s novým receptom, tak dúfam, že sa Vám zapáči a taktiež ho otestujete!
Pôvodne som myslela, že ho pridám vo forme foto receptu, a však dnes ma čakalo veľké "jarné" upratovanie, a tak si budete musieť vystačiť s obyčajným receptom.
Postup je však tak jednoduchý, že ho hravo zvládne každý aj bez fotografického postupu.

--------------♥---------------♥---------------♥---------------♥---------------♥---------------♥---------------♥--------------

INGREDIENCIE:

(tekvicová omáčka)

• olivový olej •
• 1 cibuľa •
• 1/4 väčšieho hokaida •
• sójová omáčka •
• petržlenová vňať •
• sójová omáčka •
• soľ •
• čierne korenie •

• 100g penne cestoviny •

POSTUP:

Cibuľku na drobno pokrájame a do zlatista osmažíme na olivovom oleji. Potom pridáme na kocky pokrájané hokaido a ďalej smažíme. Potom to podlejem trochou vody (a som pridala 250ml), osolíme, okoreníme a necháme dusiť pod pokrievkou.
Keď nám tekvica zmäkne ochutíme ju sójovou omáčkou, posekanou petržlenovou vňaťou a rozmixujeme.
Pre zjemnene som pridala pár kvapiek odtučneného mlieka.

Do osolenej vody pridáme pár kvapiek olivového oleja a uvaríme cestoviny.

Hotové cestoviny prelejeme omáčkou a môžeme podávať...

----------♥----------♥----------♥----------♥----------♥----------♥----------♥----------♥----------♥----------


Môj typ je omáčku nerozmixovať úplne na hladko, ale ponechať nejaké menšie časti hokaida. 
A taktiež odporúčam na vrch nasypať na drobno posekanú petržlenovú vňať!
Cestoviny chutia naozaj vynikajúco!


Dúfam, že som Vás týmto receptom inšpirovala...

-------------------------------------------------------♥--♥--♥----------------------------------------------------------


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára