utorok 8. apríla 2014


Ahojte :)
Toto je prvý príspevok v histórii blogu písaný na mobile a poviem Vám dáva to dosť zabrať. :Do
No a prečo ho vlastne píšem na mobile? 
Momentálne sa totiž veziem v autobuse a som na ceste do Krakova kde ideme na posledný školský výlet čiže sa veľmi teším ;)
No a keďže cesta je vždy veľmi nudná rozhodla som sa s vami podeliť o raňajky s ktorými som si pred cestou dobila energiu. 


A keďže je príspevok písaní na mobile ospravedlňujem sa za kvalitu fotiek ktorá nieje taká ako obvykle,keďže na mobile neviem fotky upraviť. 

Na raňajky som si spravila mokka ovsenú kašu, ktorá vždy pekne nakopne do nového dňa ;)
Po dlhšej dobe som si ju dopriala s vajíčkom a bielym jogurtom.
Táto kombinácia je moja najobľúbenejšie keďže je po nej kaša krásne krémová. 
Čo sa týka ovocia nesmela chýbať zeleno červená kombinácia s lieskovým orieškom ako čerešnička na torte ;)
No a nakoniec som Vám chcela oznámiť že do konca týždňa sa tu už príspevok neobjaví ale budem sa snažiť urobiť čo najviac fotiek hlavne čo sa jedla chýba a v nedeľu sa môžete tešiť na celkový súhrn krásneho Krakowa ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára