nedeľa 6. apríla 2014

Oast over night! *.*


Príjemnú nedeľu všetkým!

Dlho som sa zamýšľala nad tým či venovať týmto raňajkám samostatný príspevok alebo ich pridať len do dnešného celotýždňového food diary, ktoré od včera poctivo pripravujem.
Ráno som sa však bohužiaľ zobudila do chladného a hlavne upršaného rána čo mi neumožnilo vydať sa na nedeľňajší beh, ktorý ma mimochodom celkom zaujal a ku podivu som sa na neho aj veľmi tešila. No a keďže mi beh nevyšiel zamerala som sa na estetickú prípravu raňajok a s výsledkom som bola celkom spokojná čiže som sa predsa len rozhodla pre samostatný raňajkový príspevok. 


Do prípravy oast over night som sa pustila po dosť dlhej dobe včera večer, aby si cez noc mohlo v chladničke pekne oddýchnuť. 
Na prípravu som použila 200g bieleho jogurtuovsené vločky,ananás a granátové jabĺčko.
Na spodok pohára som dala jogurt následne ovsené vločky, aby sa jogurtom pekne nasali, ananás, granátové jabĺčko a zase jogurt, no a takto to pokračovalo ďalej až kým pohárik nebo úplne plný.


Ráno som si k tomu urobila ešte dve celozrnné knäckebroaty, taktiež s jogurtom, ananásom a granátovým jabĺčkom, ktoré jasne upozorňovali na to, že ďalšiu noc v chladničke určite neznesú.
Nakoniec som si všetko posypala štipkou škorice a tadááá...
Vynikajúce raňajky sa môžu podávať!








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára