sobota 5. apríla 2014

Pnacakes!!


Krásne sobotňajšie ráno!

Neviem ako u Vás ale u nás nieje krásne ani náhodou. Slniečko prestalo svietiť už o pol ôsmej ráno a teploty taktiež nelámu rekordy.
No ale ani počasie mi dnes nemohlo pokaziť tú obrovskú radosť z dnešných raňajok. Tešila som sa tak veľmi, že už o pol siedmej ráno som hľadala recept na palacinky a nemohla sa dočkať ich prípravy, pričom som si lámala hlavu nad tým či ich mám urobiť klasické veľké alebo sa pohrať s tou menšou možnosťou.
Keďže v sobotu takéto dobroty nerobím len pre seba, ale aj pre moju mamku musela som počkať pokiaľ vstane aj ona a potom mi už nič nebránilo pustiť sa do prípravy.


Ako som už spomínala tak raňajky neboli lne pre mňa čo znamená, že množstvo surovín bolo o čosi väčšie ako pri minulých palacinkách.
No a keďže celý týždeň bol bez zhrešenia a všetky jedlá boli na gram presné, rozhodla som sa dnes ráno nechať moju váhu trošku oddýchnuť a vymeniť ju za hrnček.

INGREDIENCIE:
(20 kusov trošku väčších palaciniek)

• 11/2  hrnčeka špaldovej múky •
• 11/2  hrnčeka mlieka •
• 1 vajíčko •
• 1 lyžica medu •
• 1 lyžica kypriaceho prášku •

Potup je každému určite jasný a tak ho určite netreba rozpisovať :DD


čo sa náplne týka, tak to určite, nesmel chýbať biely jogurt, a taktiež kiwi s granátovým jablkom.
Dnes som si dokonca dopriala aj obľúbený ananás, ktorý palacinkám svojou svetlou farbou dodal krásny vizuálny vzhľad.
No a ako som už povedala za tento týždeň som si nedopriala nič sladkého a tak bolo nutné si to hneď vynahradiť obľúbenou 90% čokoládkou, ktorá spolu s palacinkami chutí ešte lepšie ako obyčajne.


No a nakoniec ešte niečo málo k palacinkám mojej mamky.
Moja mamka je asi ten najväčší milovník sladkého s dokonalou postavou na svete (čomu doposiaľ absolútne nerozumiem). Ona je schopná si aj z toho najzdravšieho jedla spraviť dokonalú kalorickú bombu a inak tomu nebolo ani dnes, keď si do bieleho jogurtu nasypala rovno celý sáčok škoricového cukru, ktorým si pekne palacinky naplnila spolu s banánom, kiwi a ananásom.

Pancakes for my mum <3










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára