piatok 4. apríla 2014

Little food diary!

 Ahojtee!

Opäť sa Vám po týždni hlásim, že žijem a, že som na Vás nezabudla! :D
Veľmi som chcela pridať príspevok už v utorok, keďže bol 1. apríl, no časovo mi to nijak nevychádzalo.
Prečo nemôže mať deň 30 hodín? Vtedy by som všetko pekne stíhala a nič nemusela zanedbávať.
Inak apríl je môj najobľúbenejší mesiac, takže sa budem snažiť pridávať čo najviac príspevkov a taktiež sa budem snažiť o to, aby boli stále viac a viac zaujímavejšie.

No a teraz už k v nadpise spomínanému food diary. Naschvál som ho nazvala "little", lebo je iba z dnešného dňa, ktorý bol mimochodom jeden z najlepších v posledných týždňoch a veľmi som si ho užila, no o tom neskôr.
V priebehu víkendu by sa tu mal určite objaviť ešte jeden takzvaný celotýždenný food diary, keďže tento týždeň sa mi podarili zaujímavé fotky a rada by som sa s vami o ne podelila...


Ráno som začala nezvyčajne tak ako obvykle miešanými vajíčkami, ktoré som do jedálničku opäť zaradila len pred dvoma alebo troma týždňami a doposiaľ si ich neviem vynachváliť. Jednoducho povedané som si miešané vajíčka totálne zamilovala.
Pre dnešok som sa rozhodla do vajíčok primiešať cuketu (aké nečakané že?) a pór som nahradila jarnou cibuľkou. No a miešané vajíčka sa u mňa doma nemôžu podávať bez bohatej zeleninovej oblohy a knäckebrotov, ktoré tvoria s miešanými vajíčkami nenahraditeľnú dobrotu.


-----♥-----------------------------------------------♥-----------------------------------------------------♥-----


Dneska ma tak ako vždy po skvelých raňajkách čakalo pár hodín školy, ktoré momentálne trvajú raz toľko ako obvykle.
Po monitore je naše štúdium buď na úplnom bode mrazu alebo dosahuje len minimálne percento náročnosti čo znamená, že väčšina hodín je voľných a tak sa vám zdá, že 45 minút trvá najmenej 90 a a 6 hodín trvá najmenej 12.
Jednou z výhod však je, že v piatok máme len päť hodín a dnes som si dala obzvlášť námahu odpočítavať hodiny do konca, lebo som sa neskutočne tešila na to kedy dorazím domov a konečne budem mať tú česť pochutnať si na tejto dobrote.

Včera som totiž doma náhodou vykutrala vydanie Báječnej ženy a tento recept doslova ulahodil mojím očiam. No a nie len oči si pochutnali. Po prečítaní receptu si na svoje prišli aj moje zdravé chuťové poháriky, a tak bolo o piatkovom obede rozhodnuté.

   RECEPT: 

• 50g pohánka •
• 120g červená repa •
• 2 malé cibuľky • 
• tymián •
• soľ •
• čierne korenie •

POSTUP: 

Na kokosovom oleji podusíte cibuľku, ku ktorej pridáte červenú repu a asi 5 minút restujete. Po piatich minútach pridáte pohánku a restujete ďalších 5 minút. Následne pridáte soľ, korenie, tymián a zalejete horúcou vodou tak, aby bola voda približne centimeter nad pohánkou a dusíte až pokiaľ sa Vám voda úplne nevyparí.
Keď je pohánka po vyparení vody mäkká pridáme petržlenovú vňať a môžeme podávať. ;)


Po vynikajúcom obede som sa rozhodla oprášiť svoje kolieskové korčule a prvýkrát v tomto roku som sa vybrala si poriadne zakorčuľovať.
Ja osobne si neviem predstaviť krajšie strávené piatkové popoludnie.
Vonku som strávila presne 75 minút a bola som veľmi prekvapená, že napriek tomu, že som po dlhých mesiacoch stála na korčuliach prvý krát môj výkon bol oveľa lepší ako minulý rok.
Proste je to jeden s najlepších možností na oddych po celom týždni. Len tak korčuľovať popri rieke s hudbou v ušiach, ktorá vám nedovolí prestať a núti vás ísť stále ďalej a ďalej pričom si uvedomujete, že tým robíte niečo aj pre svoje telo to je niečo neuveriteľné.
Keď som sa konečne doslova prinútila vrátiť sa domov rozhodla som sa, že si ešte doprajem 20 minútový strečing, ktorý naozaj padol vhod. :)


Hneď keď som dorazila domov (korčuľovať som bola totižto v meste) som sa pustila do prípravy tohto vynikajúceho zeleninového šalátu s mojím obľúbeným isabel tuniakom.
A keďže som mala úplne dokonalú náladu, mala som obrovskú chuť pohrať sa nielen s farbami ale hlavne s aranžovaním a musím priznať, že som s mojím výtvorom celkom spokojná.

ŠALÁT: čínska kapusta, paradajka, uhorka, baby špenát, redkvička a samozrejme tuniak.

Teraz ma čaká ešte menšie posilňovanie rúk a potom môže konečne nastať čas na obľúbený piatkový kino večer. <3



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára