nedeľa 30. marca 2014

Grilling! ;)


Pekné nedeľné popoludnie! ;)

Keď som sa už ráno chválila s výbornými raňajkami, tak prečo sa nepochváliť s ešte lepším obedom!
Ani si nedokáže predstaviť ako veľmi milujem grilované kuracie mäsko!
Ako náhle teplomer prekročí hranicu 25°C ja už rozkladám na záhrade gril a opekám.
Nielenže grilované jedlo patrí medzi jedno z najlepších, ale aj samotné grilovanie je veľmi príjemná činnosť.
Aj keď po nej potom smrdíte viac ako tchor.
Dnes síce teplomer spomínanú hranicu neprekročil čo je škoda, ale nebojte sa zásadu som určite neporušila a gril ešte stále spí zimným spánkom hore na povale.
Ale ako som pri včerajších wafflách spomínala, mám doma nový diabolský stroj, ktorý robí okrem vynikajúcich wafflí aj toasty a hlavne slúži aj ako milovaný gril.


Už v piatok podvečer padlo rozhodnutie o nedeľňajšom obede.
Celú sobotu som sa tešila na to, že si konečne urobím moje milované grilované kuracie mäsko a PLUS nebudem smrdieť! :DD
Celé doobedie som rozmýšľala nad tým akú zeleninku si spolu s mäskom ugrilujem.
Nakoniec som sa rozhodla dať šancu červenej repe, ktorá už pár dní smutne ležala v chladničke, zvyšná cuketa z raňajok si na grilíku tiež našla svoje miesto a na spestrenie farieb nesmela chýbať krásna a sladká mrkvička.
No a to by som nebola ja ak by som trošku nezaexperimentovala a na koniec na gril neprihodila niekoľko gramov čerstvého kalerábu, ktorý na podiv chutil výborne.

Čo sa týka mäska, ktoré sa mimochodom podarilo nádherne, tak to som potrela jednoduchou marinádou: olivový olej a korenie na gril a kura!

No a na koniec, aby toho náhodou nebolo málo, tak som si od zbytku mojej rodinky ukradla jeden kopček ryže, ktorý som ozdobil petržlenovou vňaťou, ktorú som poctivo oskubala v našej záhradke:D



Nutričné hodnoty grilovaného mäska a zeleniny:

                                         Energetická hodnota: 233,3 kcal     
                                                          Bielkoviny: 16,141 g
                                                          Sacharidy: 13,236 g
                                                                 Tuky: 7,82 g



                        



1 komentár: