nedeľa 30. marca 2014

Eggs for breakfast! *.*


Good morning everyone! ;)

Ako trávite nedeľné ráno?
Ja som si pochutnávala na miešaných vajíčkach, v ktorých som pór po dlhšej dobe vymenila opäť za obľúbenú jarnú cibuľku, ktorej vôňa mi vždy pripomína leto.
Dnes som sa dokonca prvý krát v histórii môjho zdravého životného štýlu vybrala BEHAŤ.
Aj keď to nebolo nič moc a von som sa nezdržala dlho, no určite to nemienim vzdať.
Momentálne som príliš odhodlaná a mám v pláne to dotiahnuť do konca, keďže som sa na behanie odhodlávala naozaj dlho.
Musím priznať, že zatiaľ mi to príde omnoho ťažšie ako behať vo fitku na bežiacom páse.
Takže keď som si odbehla svojich prvých krásny  500m vonku, s ktorými som prekvapivo spokojná, aj keď si uvedomujem, že je to nič.
Keďže som do teraz nebehala vôbec mám v pláne to zvyšovať, len nejakých 100 až 150m keďže sa chcem vyhnúť svalovke, aby som mohla naďalej poctivo cvičiť.
Behať vonku chcem hlavne z relaxačných dôvodov, lebo vždy ma fascinuje ta sloboda tých ľudí, ktorý s prstom v nose zabehnú 10-15km a následne sa necítia ako keby ich prešiel parný valec alebo ako keby na nich spadol mrakodrap. Práve naopak oni sa cítia ako novozrodený! 


Keď som sa vrátila domov s dobrým pocitom, že som sa konečne dokopala k tomu, aby som vybehla von, rozhodla som sa včerajšie waffle zosadiť s trónu a nahradiť ich obľúbenými miešanými vajíčkami.
Keďže sa domáca rezerva póru znížila na minimum nahradila som ho obľúbenou jarnou cibuľkou ku ktorej som pridala nastrúhanú cuketu.
K vajíčkam samozrejme patrí aj hromada zeleniny, ktorá nesmela chýbať ani dnes.

V posledných dňoch sa zameriavam na počítanie aspoň približného príjmu kalórii, bielkovín, sacharidov a tukov.

Nutričné hodnoty miešaných vajíčok:
                                                   
                                               Energetická hodnota: 252,94 kcal 
                                                   Bielkoviny: 18,69g
                                                   Sacharidy: 2.855 g
                                                          Tuky: 18,94g
                                              (všetky hodnoty sú určené bez knäckebrotu a zeleninovej oblohy)

S obsahom bielkovín a sacharidov som v celku spokojná. Jedno čo ma však trošku zamrzelo bol pomerne vysoký obsah tuku aj keď sú to zdravé tuky, keďže 14g tuku tvorili 2 vajíčka.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára