piatok 18. apríla 2014

#Yummy breakfast!


Eat waffle with SMILE! ;)

Áááááááááááááá!
Konečne som sa dožila vytúženej soboty, ktorá vždy príde v sprievode kráľovských raňajok!
Minulú sobotu mi príprava wafflí nevyšla. keďže s Krakowa som sa vrátila až večer a nechcela som si tradíciu pokaziť tým, že si ich urobím v nedeľu, a tak som ako poslušné dievčatko čakala do ďalšej soboty a verte, že som sa nemohla dočkať!
Nie len waffle ale aj vrstevné palacinky sa stali neopísateľnou súčasťou môjho jedálnička a za nič na svete si ich neviem vynachváliť! <3


Dnešné waffle:

• 55g špaldovej múky •
• 150ml mlieka •
• 1 bielko •
• 1čl škorice •
• 1čl kypriaceho prášku do pečiva •
• 1pl oleja


Dnešné počasie ma sklamalo, lebo som si naivne myslela, že bude opäť krásny slnečný deň, ale na druhej strane aspoň sa budem môcť plnohodnotne venovať príprave na prijímačky, ktoré sú za rohom a keďže je veľká noc, ktorú ja z duše neznášam radšej ostanem po celý deň v útrobách mojej izby a spoločnosť mi bude robiť "milovaná" pani matematika.
Zajtra ma taktiež čaká oslava mojich narodenín, takže pevne verím, že počasie sa umúdri a ja si budem môcť užiť oslavu pekne na vonku na záhradke. :)

Užite si víkend! :D




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára