sobota 19. apríla 2014

Apple&Poppy Oatmeal!


Dobré (u nás už aj krásne slnečné) ráno!

V posledných dňoch som sa s tými raňajkami nejako rozbehla nezdá sa Vám? :D
Ale keď tie fotky sú za každým také krásne, že proste nikdy neodolám pokušeniu venovať im vlastný príspevok.


Prvé miesto v rebríčku ovesných kaší už dlhší čas drží milovaná mokka, a tak kombináciu jablko a mak som nemala už strááášne dávno, keďže v zimných mesiacoch som k maku uprednostňovala vždy banán a granátové jablko.
Ráno mi však zrak padol na krásne červeno zelené, čerstvo kúpené jablká, a tým som proste už nemohla odolať!
No a aby kaša nebola, len čistá voda, ovsené vločky, jablko a mak, pridala som do nej aj jedno vajíčko a na ozdobu nie je nič lepšie ako lyžica bieleho jogurtu.


No a aby som nezabudla poznamenať, od včera sa už aj ja poctivo vlním, tak som veľmi zvedavá aké výsledky to prinesie, a aby ste si nemysleli, že zabúdam cvičiť! Žiadne také viac ako hodinka cvičenia denne nesmie chýbať nikdy! :)
A ešte jedna maličkosť dnes ako spomínala mám oslavu a veľkým prekvapením pre mňa bude torta o ktorej nemám ani poňatia aká bude, či bude na nejaký zdravý štýl alebo klasický ovocno čokoládová a už vonkoncom netuším aký bude mať motív, takže už teraz sa nemôžem dočkať kedy ju uvidím a dúfam, že aj keď u nás bude asi milión ľudí, tak sa mi ju podarí nafotiť, aby som sa o ňu s vami mohla podeliť! :)







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára