pondelok 21. apríla 2014

"Happy Easter" & Birthday party




Keď už u nás konečne "najobľúbenejšia" časť "obľúbenej  Veľkej noci skončila nedá mi nepodeliť sa s Vami o dobroty z našej Veľkonočnej kuchyne!




Tak ako každý tak aj mi sme nezabudli na pohostenie pre olievačov.
Toľká nespravodlivosť. Zbijú nás, pooblievajú a mi im za to ešte aj jedlo dáme. A keby len jedlo ešte aj nejaké to euro do kapsy a horu sladkostí!
Ja sa týmto "dobrotám" už druhý rok úspešne vyhýbam a pravdu povediac už sa mi slinky na syrek, hrudku či udenú šunku nezbiehajú...
















No aj keď moje chuťové poháriky  klasickým veľkonočným "dobrotám" s radosťou odolali, tak týmto vynikajúcim zákuskom už odolať naozaj nešlo, hlavne čo sa týka toho najlepšieho jablkového koláča, ktorý moja babka vypeká pri každej príležitosti.
















Taktiež nesmie chýbať nejaké to sladké potešenie pre milých šibačov ...
Kto by odolal takým zlatým zajačikom, sliepočkám, vajíčkam a ktovie čomu ešte a k tomu keď je to z čokolády? Jediná nevýhoda je, že ešte nevyrobili veľkonočné sladkosti z 90% čokolády... V tom prípade by sa veľkonočné sladkosti stali mojimi najobľúbenejšími!


















S takýmito krásnymi korbáčikami prišli naši olievači, ktorý si po poriadnej olievačke odložili svoje náradie a s radosťou sa išli pohostiť za dobre odvedenú "prácu". :D




















No a na záver ešte trebalo urobiť nejakú tú spoločnú fotku poslednej výpravy olievačov. :)


BIRTHDAY PARTY!

Tak a na úplný záver ešte niečo málo z mojej včerajšej narodeninovej "párty".















Ako som už včera spomínala veľkým prekvapením pre mňa bola táto torta o ktorej som až do úplného konca absolútne nič netušila, a keď som zbadala to malé krásne červené autíčko bola som neskutočné šťastná...
Určite sa čudujete, že prečo má dievča v 15 za tortu Mini Cooper, ale toto malilinké autíčko je nejakou mojou posadnutosťou, z ktorej sa strašne teším. :)
No a čo sa týka náplne torty, nieje to nič ultra zdravé. Korpus nieje z holadnského kakaa a náplň netvorí odtučnený tvaroh, ale obyčajná doboška, no ako povedala pani cukrárka... Narodeniny mám v strašnom čase a mám byť rada, že vôbec bol čas na takúto, aj tak úžasnú tortičku.















No a posledné zábery venujem darčekom, ktoré mi robili obrovskú radosť a za ktoré veľmi pekne ďakujem. ;)
















Obzvlášť sa chcem poďakovať za tento darček, ktorý ma potešil zo všetkých najviac z toho dôvodu, že mi ho vlastnoručne urobila moja veľmi dobrá kamarátka.
Taktiež sa chcem poďakovať aj Vám ak ste to došli aj sem! :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára