sobota 24. mája 2014

Hawaii pancakes? *.*



Dobré neskoré ráno! :D

Hneď na začiatok by som sa chcela podeliť o pesničku, ktorá mi spríjemňuje celé ráno, a tak isto aj písanie tohoto príspevku.


A hneď po tom sa Vám chcem pochváliť!

SOM PRIJATÁÁÁÁ!

A ešte k tomu na gymnázium, o ktorom snívam od druhého ročníka na základnej a bonusom je anglická trieda s rozšíreným vyučovaním ANGLIČTINY!
Nič viac som si ani priať nemohla. :)

A na úplný záver, skôr ako prejdem k raňajkám sa chcem ospravedlniť za to, že som celý týždeň nepridala ani čiarku, ale to čakanie na výsledky bolo tak strašne stresujúce, že som absolútne nemala chuť jedlo nejako aranžovať alebo nejak špeciálne pripravovať, vlastne ja som na jedlo nemala chuť vôbec.
Dokonca aj s cvičením to bolo na bode mrazu. No dobre pravdu povediac nebolo to na úplnej nule, ale na viac ako 20 maximálne 30 minút nejakého toho posilňovania som sa naozaj nezmohla za čo sa veľmi hanbím.
Fuj na moju lenivosť!



No, ale po celom tom náročnom týždni sa víkend lepšie ako sa začal, začať ani nemohol.
Už o 6:30 som ležala na posteli a skenovala biely strop, pričom som rozmýšľala čo budem robiť.
Vonku našťastie krásne svietilo slniečko a tak som sa obliekla a vybrala sa na záhradu cvičiť.
Pol hodinka posilňovania nôh a ráno je hneď lepšie. Cvičenie ma nabilo samou pozitívnou energiu a o 7:00 bol čas na prípravu raňajok.
Keďže u nás prespávala aj moja babka rozhodla som sa, že ju spolu s mamkou prekvapím a upečiem palacinky aj pre nich.
Na recepte sa nič nezmenilo a je taký istý ako aj pri ostatných palacinkách na blogu.
Už by sa ho hodilo zmeniť, lebo o chvíľu sa z neho stane tradičný recept blogu.



Recept sa síce nemení, no ozdoba je za každým iná.
Samozrejme, že biely jogurt nemie chýbať, ten je takou osvedčenou klasikou, ale keď sa v jednej vrstve stretne banán s nektarinkou, tak tomu sa hovorí dokonalosť.

No a keďže dnešným plánom bola GRILOVAČKA, ktorej počasie však veľmi nepraje, keďže krásne ranné slniečko vystriedali sivé mraky, ukradla som si s konzervy zopár ananásov, ktoré boli pripravené na gril.
A mäta, ktorá sa zvýšila z prípravy detoxikačnej vody padla na ozdobu tiež vhod. No a na koniec, čo by to boli za kráľovské raňajky bez orechov, že? :)




NO A NA ZÁVER...

NEPRIPOMÍNAJÚ VÁM TIE RAŇAJKY HAWAII? :D







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára