štvrtok 29. mája 2014

Morning with oatmeal... ♥

  Dobré ráno! :)
Neviem aké je to vaše no moje sa začalo excelentne! :)
Vstala som už o 5:43 a nie a nie zaspať. Nakoniec som sa o šiestej vytrepala s postele a keďže na raňajky bolo priskoro rozhodla som sa , že si niečo zacvičím.
Musím sa priznať, že nič nepadne lepšie ako 30 minút ranného cvičenia.

Ja som sa rozhodla najprv pre nejaké to cardio aby som si zahriala organizmus..


Potom nasledovalo posilňovanie spodného brucha, ktoré mi robí trošku problém..


No a nakoniec nejaké ta strečingová yoga a skvelý deň sa môže začať...



 A čo by to bolo za skvelé ráno bez skvelých raňajok?
Ako inak keď sa povie skvelé raňajky ja si predstavím ovsenú kašu s horou ovocia a milovanými orieškami.
A presne takúto kombináciu som zvolila aj dnes.
Kaša všedná ničím neobvyklá, proste vločky, voda nejaký ten jogurt a škorica, ale to obloženie to už stojí za trošku viac slov.
Včera sa mi podarilo uloviť banány za 0,99€ huráá tlieskame! žeby už konečne začalo obdobie kedy sa budú banány predávať za cenu, ktorá ma nezrujnuje? :D
No a samozrejme keď sa povie ročné obdobie jar, nesmie chýbať nektarinka, a samozrejme nesmie chýbať ani kiwi, ktoré je hrdým zástupcom zimného obdobia.
Samozrejme by sa tam objavili aj krásne sa červenajúce jahody, keby nás v utorok nezaplavila prívalová voda a chudinky slečny jahody by teraz neboli pochované pod kopou bahna.
A na koniec mandle a lieskové orechy to je moja závislosť, ale veď kto by nebol závislý na orechoch? A ešte keď nájdete obchodík v ktorom majú madle za 1€? 
Nikdy nie som schopná prejsť okolo bez toho, aby jeden balíček neskončil v košíku.

Tak a na koniec Vám chcem popriať pekný deň, lebo ja sa idem pustiť do upratovania ten kopy špiny, bahna a iného bordelu, ktorý voda zanechala na našej záhradke :/





1 komentár:

  1. kouzelné fotky :-)
    mě zítra čeká ranní běh na lačno, jsem na to zvědavá, ještě jsem se k tomu nikdy neodvážila :D

    OdpovedaťOdstrániť