sobota 7. júna 2014

Saturday with waffle! *.*

Krásne slnečné, sobotňajšie ráno! :)

Neviem ako vy, ale ja už od rána mám až prehnane dobrú náladu ako skonštatovala moja mamka, no ja sa z toho veľmi teším.
Ráno som zistila, že už len 22 dní a budem sa vyhrievať na pláži pri krásnom mori.

Takžéé... 
Táto je u nás doma hymnou dňa. :D

No a keďže je sobota, ráno sa nezaobišlo bez kráľovských raňajok na ktorých som si s mamkou skvelo pochutnala. ;)


Keďže minulý týždeň sa niesol v znamení palaciniek, dnes boli na rade milované 
WAFLÉÉÉÉ! :D


Recept na dnešné waffle bol trošku odlišný ako ostatné moje výtvory no mám pocit, že čím viac ich pečiem tým chutnejšie sú. 
(Nie teraz sa naozaj nevychvaľujem! :D)

RECEPT:
(5 obrovských wafflí = 2 pre mňa a 2 pre mamku a jedna chudinka na pospas osudu) 

• 2 hrnčeky ovsených vločiek •
• 1/2 špaldovej múky •
• 1 hrnček mlieka •
• 1pl kypriaceho práška •
• 1pl medu •
• 1pl oleja •
• 1 vajíčko •

POSTUP:
Ovsené vločky pomelieme na múku pridáme mlieko, vajíčko, kypriaci prášok a med. Všetko to poriadne premixujeme a následne pridáme ešte pol hrnčeka  špladovej múky a opäť premixujeme. 

!TIP DŇA!: Ja som dnes výnimočne wafflovač potierala rozpustením kokosovým olejom čo spôsobilo, že waffle boli sto krát lepšie ako tie pred dvoma týždňami.  


 No a čo sa týka náplne a ozdoby, tak to samozrejme nesmel chýbať biely jogurt a banán. Bez toho by waffle neboli wafflami predsa! :D
Ďalším v posledných dňoch obľúbeným ovocím sú broskyne, takže tie tiež zaujali na wafflách svoje miesto, no a nie úplne na koniec ale v neposlednom rade určite nesmie chýbať novinka a to brusnicová omáčka, ktorá je naozaj vynikajúca a v spojení s grilovaným camembertom je to hotová balada! :d
A samozrejme nesmeli chýbať ani oriešky no s menšou zmenou keďže lieskové vystriedali tie najlepšie kešu oriešky, ktoré keby nebolo tichého hlásku v mojej hlave, ktorý neustále opakuje: "nejedz, nejedz!" tak by som ich jedla aj na kilá. :D


A na záver ešte jedna spoločná fotka aj s mamkinými wafflami na ktoré ona použila biely jogurt zmiešaný so škoricovým cukrom.


A ešte jedna nádherná ružová báza od susedky. <3



Prajem Vám príjemný víkend strávený na slniečku! :*





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára