sobota 7. júna 2014

Krupicová poprvé! ♥


Dobré ráno.

Dneska začneme s netradičnými nedeľňajšími raňajkami a to v podobe krupicovej kaše.
Nieže by som krupicu nikdy nejedla. Jedla a som ju a koľko krát, no nikdy nie v tej zdravej verzii ako dneska. 
Väčšinou to bolo "fajne" s popraženým masielkom, škoricovým cukrom a tonou granka.

Dnes to však bolo...

RECEPT:

•300 ml mlieka •
• 60g pšeničnej krupice •
• 4 väčšie jahody •

POSTUP:

Mlieko nalejete do hrnca a počkáte kým začne vrieť. Následne do neho prisypete krupicu a za neustáleho miešania počkáte kým nezhustne. Keď bude kaša hustá, nalejete ju do miska a tadááá môžete ju začať ozdobovať.

Ja som na ozodobenie vidličkou roztlačila jahody a kašu nimi pekne poliala.

!TIP DŇA! : Ak by ste chceli kašu o čosi sladšiu po uvarení ju môžete poliať javorovým sirupom.


Mimochodom chcela by som sa veľmi ospravedlniť za kvalitu fotiek, keďže stále fotím jedlá len na mobil, z čoho vyplíva, že nastal čas, aby som začala mamku intenzívnejšie presviedčať na kúpu dlhoročne vysnívanej zrkadlovky. :D




Užite si posledný deň víkendu. ;)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára