sobota 14. júna 2014

Vanilla Cheese cake!


Ahojtee! :D
Takže na začiatok by som Vám chcela popriať príjemnú sobotu a ospravedlniť sa za to, že príspevky pridávam len raz do týždňa, ale škola to bohužiaľ neumožňuje robiť častejšie.
Našťastie už iba dva týždne a konečne nastanú dlho očakávané
 LETNÉ PRÁZDNINY!!

Kto sa teší?? :D

Predpokladám, že určite každý! :D

No ale poďme k veci.
Normálny ľudia vo veku 15 rokov o 6:32 ráno obvykle v sobotu spia, to len ja pečiem 
CHEESE CAKE! ♥♥
Ktorý sa mimochodom veľmi vydaril ( a to sa naozaj nechcem chváliť)

Keďže v pondelok mala moja mamka meniny, rozhodla som sa ju niečim prekvapiť, a tak som sa rozhodla práve pre cheese cake.

Pôvodný recept bol na karamelový cheese cake, ktorý som čerpala s časopisu báječná žena, no  veľmi rýchlo sa z neho stal vanilkový cheese cake.



A takto to vyzerá keď sa z KARAMELOVÉHO cheese cake stane VANILKOVÝ cheese cake...


RECEPT: 

Korpus:
• 3 a pol balíčky celozrnných sušienok bebe •
• 1 a pol šálky mlieka •

Plnka:
• 500g nízko tučného tvarohu •
• 500g mascarpone •
• 3 vajíčka •
• 1čl vanilkového extraktu •
• 1 vanilkový cukor •
• 1pl pomarančovej kôry •

Poleva:
• 4 väčšie jahody •

POSTUP: 

Sušienky bebe podrvíme na jemno a zalejeme mliekom. Zmes následná vtlačíme do vymastenej tortovej formy tak, aby sme mali cesto na bokoch do výšky približne 2cm.
Korpus dáme na 10 minut piecť do rúry vyhriatej na 150°C.

Ďalej zmiešame tvaroh mascarpone a všetky ostatné suroviny a následne plnku vylejeme na už upečený korpus.

Spolu s plnkou cheese cake pečieme ďalších 50 minúť na 150°C

Ak je cheese cake upečený necháme ho poriadne vychladnúť a následne ho môžeme servírovať.



Ja som cheese cake poliala roztlačenými jahodami a následne podávala rodinke, ktorá si na ňom veľmi pochutila, čomu sa ja veľmi teším. 

Mimochodom zaujímavý žltý vrch vytvorili domáce vajíčka, ktoré majú neskutočne silnú farbu, no chutia vynikajúco.



 Dúfam, že sa Vám príspevok páčil a vanilkový cheese cake vám určite odporúčam! ♥


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára