nedeľa 15. júna 2014

Pancakes little different! *.*




Krásne nedeľné ráno Vám prajem. :D
Ako si užívate posledný deň víkendu? :)

Moja nedeľa začala úžasné. Nečakane som vstala až 7:08 (áno smejte sa), ale niekedy aj mňa unavuje ako skoro vstávam, dokonca niekedy závidím tým, ktorý vedia vyspávať do jedenástej alebo dokonca dvanástej. Ale potom v mojej hlave zaznie otázka... "A kde by potom boli milované raňajky?" A vtedy začnem ďakovať za to, že som ranné vtáča. :D

Dnes ráno som piekla lievančeky pre celú rodinku.
Dokopy som napiekla 21 lievancov a tak to vyzerá, že dlhšiu dobu budeme opäť na milovaných waffliach, lebo hodina strávená pečením je naozaj namáhavá. :D


Recept nie je ničím výnimočný, keďže som s prípravou dosť ponáhľala. Takže len klasicky špaldová múka, mlieko, vajíčko, med, škorica a kypriaci prášok.

Keďže som robila lievančeky dnes až pre štyroch ľudí, rozhodla som sa ich nevrstviť, ale len normálne poukladať.

Na ozdobu som použila Holandský selský jogurt, jahody, čerešne a úplne úžasné čučoriedky, kotré som si v piatok ulovila v Lidl.

Pre ostatných členov rodiny som do jogurtu zamiešala domáci čerešňový džem, no čas na fotenie nebol, lebo kým som sa spamätala tak mal každý pol taniera fuč. :D


Prajem Vám príjemný zvyšok víkendu. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára