streda 30. júla 2014

Spinach+eggs*cheese= best omelette ♥

Krásne ráno! ;)

Ááách... Veľmi veľmi veľmi sa ospravedlňujem. A samozrejme aj hanbím, za to aká strašná bloggerka som!
Posledný príspevok zverejnený 22.7? 'Fuj hanby sa Simona!'

Takže ešte raz sa veeeeľmi ospravedlňujem za neaktívnosť z mojej strany a zároveň ďakujem za aktívnosť z tej vašej, Ste skvelý. <3

Aj keď príspevkov by tu bolo oveľa viac, lenže mi akosi haproval foťák, čo znamená, že fotky boli tak katastrofálne, že som sa ich hanbila vôbec natiahnuť do notebooku, nie to ich zverejňovať.

Za chvíľu je polovica však prázdnin za nami a od 1. augusta mi začína nový režim a dúfam, že s ním pribudne na blog viacej príspevkov. No o tom až neskôr, takže teraz prejdime k dnešným raňajkáám! :D



Keď sa povie skvelá omeleta, tak jedine táto, lebo bola vynikajúúca.
A v kombinácii so zeleninovým šalátom, mojitom nemojitom a šálkou zeleného čaju ju hrdo pasujem za najlepšie raňajky JÚLA 2014!

A ešte aby som nezabudla na celozrnné plátky s cotage cheesom! <3

Aký máte názor na jemné plátky vy?

Ja osobne som si ich zamilovala od prvého momentu a milujem všetky. Od syrových až po ryžové. <3









Aké raňajky považujete v lete za najlepšie vy? 

Za radu budem naozaj veeľmi vďačná. :D
Mimochodom už čoskoro môžete očakávať veľký challenge príspevok! <3

Majte sa pekne!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára