utorok 22. júla 2014

Animal waffle?! •.•

Prajem Vám naozaj "krásne" upršané ráno.
Alebo skôr obed? :D

Veľmi ma mrzí, že som od dovolenky nepridala ani jeden príspevok. Hanba mi,že? Ale mám toho v posledných dňoch naozaj veľa. Niekto by si bol pomyslel, že cez prázdniny budem mať kopu času venovať sa blogu a príspevky tu budú aj dvakrát do dňa. No opak je pravdou.

Ale vrátim sa späť k téme, ktorej sa dnes chcem venovať.... A to sú dnešné RAŇAJKY! <3
To žeby som raňajkovala o 10:42 sa mi ešte nikdy nestalo, ale všetko je raz po prvý krát. :D

Určite si aspoň niekto položil otázku, že prečo ANIMAL WAFFLE, takže tu je vysvetlenie.. ;)




Včera som sa doslova skoro zbláznila od radosti, keď sa  moja mamka vrátila domov z krabicou, v ktorej sa  ukrýval ten najdokonalejší wafflovač na svete.
Síce už dávno nie som bábätko, ktoré lipne na zviratkách, ale ktorý milovník wafflí by sa nepotešil takémuto rozkošnému wafflovaču?

A tak mi ráno bolo úplne jedno, že som vstala o 9:55, ale prípravu takýchto wafflí som rozhodne nemohla nechať ujsť.

Cesto bolo úplne jednoduché a rovnaké ako vždy čiže: špaldová múka, vajíčko, agávový sirup, škorica, kypriaci prášok a minerálka.
Waffle som naplnila jemným tvarohom a banánom a ozdobila taktiež banánom, slivkou, čučoriedkami a milovanou 90% čokoládou.

A ak by to niekom nebolo náhodou jasné, tak áno dorobila som im oči, keďže mi bolo divné pozerať sa na zvieratká, ktoré ich nemajú. :DD






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára