pondelok 14. júla 2014

Bulgaria 2014 ♥


Prajem Vám krásny pondelok. :D

Ako si užívate letné prázdniny?
Ja som si už od pondelka 30. júna užívala krásne, slnečné a hlavne horúce dni strávené na pláži.
Som veľmi rada, že počasie nám prialo, a tak  sme si mohli užívať dovolenku naplno. :)

Dnes som po dvoch nádherných týždňoch opäť raz doma, a tak je najvyšší čas začať sa plnohodnotne venovať blogu, presne ako som to sľúbila. ;)


Za tie dva týždne sa mi podarilo urobiť neskutočné množstvo fotografií čo som veľmi rada. V príspevku sa však budem venovať hlavne tomu množstvu pochúťok, ktoré som za tie dva týždne ochutnala, keďže moji blízky ma poprosili, aby som naše fotky z dovolenky na blog nepridávala a ja to samozrejme budem rešpektovať. :) 
 V poslednej dobe ma však strašne chytilo robiť panorámy, no a čo je lepšie na robenie panorámy ako more a pláž? :D




No a teraz poďme už k spomínaným špecialitám z bulharskej kuchyne. :D
Ako som sa tak na tie fotky pri upravovaní dívala normálne mi začalo škvŕkať v bruchu, čo mi pripomenulo, že hneď po dokončení tohto príspevku sa musím pustiť do prípravy obeda, ktorý bude opäť raz naozaj zdravý.... :D Tým nechcem povedať, že na dovolenke som sa prepchávala samými nezdravými vecami, to nie, bože chráň :D Ja len, že bulharskou špecialitou je urobiť aj z tej najzdravšej varianty tú najnezdravejšiu pridaním najmenej pol litra oleja :D

Ale už dosť bolo slov, no nie? :D


Dlho som sa rozhodovala s čím začať, ale nakoniec vyhralo toto vynikajúce rizoto s grilovanou zeleninou a kuracím mäskom.. <3


A ešte jedno rizoto, lenže s inej reštaurácie, ktoré bolo taktiež vynikajúce.. :)


Ďalšia skvelá večera v podobe grilovanej cukety spolu s grilovaným kuracím mäsom... ♥


Moje raňajky boli väčšinou jogurt a ovsené vločky :D No jedno ráno som sa rozhodla zaexperimentovať s omeletou plnenou dusenou zeleninou a pravdupovediac nebolo to vôbec zlé, ale raz to úplne stačilo. :D


Ďalšou fajnotkou bol aj tieto špagety vegetariána s paradajkou omáčkou a dvoma druhmi syru :D


No a  samozrejme, že nastal aj čas na menšie zhrešenie v podobe plážovej maxi palacinky.. :D <3


Ďalšou plážovou pochúťkou bol šopský šalát so syrovou báničkou, ktorú musím za dovolenku zjesť nech sa deje čo sa deje, bez nej to proste nie je ono. :D



A čo takhle dát si šalát? Hm?? ... :D A ešte keď je v ňom všetko možné aj nemožné? :D


A teraz je na rade... Vynikajúce kuracie mäso zaliate s ešte lepším parmezánom za sprievodu vynikajúcej ryže! :D


No a ako úplná bodka všetkého dobrého jedla sú určite tie syry obalené v cornflkaes spolu s brusnicovou omáčkou.

A práve tieto syry už druhý rok vyhrávajú cenu najlepšieho dovolenkového jedlááá! .;)



No a teraz prejdime na nejakú tú plážovú výbavu...

Plavky: Bonprix... Šľapky. Rrezerved... Okuliare: H&M... Plážová osuška: Jisk... Babylips: London <3

No a na úplný koniec hor sa domov... :) :(

1. fotka Burgas <3                                                         2. fotka blíženie sa k milovaným Košiciam ♥


Táák toto je asi oficiálne najdlhší príspevok na mojom blogu a srdečne gratulujem každému kto si to čítal až do konca. :D


Dúfam, že sa Vám príspevok páčil a užívajte si letoo! <3







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára