štvrtok 26. júna 2014

Plnený baklažán, legs day and cardio ♥




Príjemný večer Vám prajem..

Dnes neobvykle neskoro večer, ale neverili by ste ako dlho trvá pekne upraviť legs day vo fitness centre. :D
A čo sa týka dnešného obeda, tak to bola jedna báseň. Niečo tak dobré som nejedla už poriadne dlho.  Vydlabané vnútro baklažánu som zmiešala s mrazenou zeleninkou, kuracím mäskom a kvapkou olivového oleja. Zmes som naplnila do baklažánu a asi 30 minút som piekla pod alobalom. Nakoniec som alobal odkryla, vrch posypala syrom a zapekala približne 10 minút.
A keď sa k tomu pridá milované ryža, obed ako pre princeznú. <3 

Mimochodom zajtra sa končí škola a dnes som si po prvý krát za deväť rokov položila otázku: "Bohužiaľ?" alebo "Chvalabohu?". Posledné dni som zistila ako veľmi mi moji spolužiaci budú chýbať a je mi ľúto, že je koniec, lebo všetko to zbehlo veľmi rýchlo, no na druhej strane si uvedomujem, že je čas na nový začiatok.
A čo vy tešíte na prázdniny? Lebo ja ohromne! :D



Táák a teraz k spomínanému legs daaay! <33
Keďže celý tento týždeň mám školu len do 12:35 už o 14:00 poctivo oxidujem vo fitness centre a dnes došiel konečne rad na moje milované nôžky. Posilňovanie nôh ma baví asi najviac, či už posilňovanie s vlastnou váhou alebo na strojoch tieto cviky sú vždy naj...

A keďže práve toto posilňovanie ma baví zo všetkého najviac, rozhodla som sa podeliť s vami s dnešným tréningovým plánom.. 



A čo by to bol za deň bez poriadneho cardia? :D
Dnes poctivo odmakaných 45 minút na bežiacom páse. <3
Pre dnešok striedanie incline 6-10% a speed 5-7 km/h
Po včerajšku som zvolila miernejšie tempo no aj to dalo dosť zabrať. :D
Cvičiť som začínala o 14:15 a nečakane s úžasným pocitom končila o 16:10 :D




Prajme Vám príjemný večer. ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára