nedeľa 28. septembra 2014

Raňajkový zázrak. :)



Welcome back everyone! ♥

Tento pozdrav by som mala venovať skôr sebe, lebo vy ste aj pri mojej dlhej predlhej pauze poctivo navštevovali môj blog a čítali moje výtvory za čo vám veľmi pekne ďakujem. :)

A skôr než sa začnem venovať dnešnému príspevku chcela by som zdôvodniť tú moju pauzu.
  • Na moju veľkú smolu sa mi začiatkom augusta pokazil foťák čo znamenalo 1. pauzu od blogu. 
  •  No z predpokladaného trvania opravy - 2 týždne sa vykľul rovno celý mesiac.
  • A potom sa do toho všetkého zamiešala veľká prerábka mojej izby a netreba zabudnúť ani na začiatok nové školského roku. Kto by to bol povedal, že už začiatok na gympli bude náročný? 
A tak sa okrem prestávky na blogu začala aj prestávka v cvičení čo sa rovnalo absolútnemu koncu mojej dobrej nálady a pozitívneho myslenie.
No teraz sa už všetko dostáva ako tak do pohody. Ja som zvykla, foťák je v dokonalej kondičke, tak mi konečne nebráni nič v tom, aby som sa vrátila späť. :)


No a teraz prichádza na scénu už spomínaný zázrak. *.*


Nikdy by som si nepomyslela, že sa mi za štyri minúty podarí vyprodukovať niečo tak úžasné.

Na prípravu potrebujeme:

• 1-2 hrnčeky

Recept:

• 50g ovsených vločiek
• 1/2 jablka
• 1 vajíčko
• 1pl prášku do pečiva
• odmerka proteínu
• 2pl vody

Postup:

Do hrnčeka nasypeme vločky, pridáme jablko, vajíčko, proteín (u mňa vanilkový) a ostatné ingrediencie. 
Všetko poriadne vymiešame a šupneme na štyri minúty na mikrovlnky.
Ak máme zázrak horový do ďalšieho hrnčeka nasypeme za hrsť mrazeného ovocia, prilejeme trošku vody a dáme do mrkovlnky zhruba na dve minúty.



Voalaa a zázrak sa môže podávať. :)♥




A teraz hor sa do učenie, pretože moja milovaná biológia ma do tretieho ročníka naozaj znesie zo sveta. :(


Príjemnú nedeľu  prejem. ;)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára