piatok 28. februára 2014

Coccoa Oatmeal ?

Prajem Vám príjemný koniec týždňa.

 Dúfam, že Váš týždeň bol o dosť krajší ako môj, kedže mňa už v utorok skolila chrípka, čo je aj dôsledok toho, že som nepridávala žiadne príspevky, keďže môj jedálny lístok sa skladal z veľkého minima a aj keď som už niečo zjedla bolo to niečo buď absolútne nefotogenické a obyčajné ako nejaká polievka alebo knäckebroat.
Ale úplne najhoršie na celých tých chorobách sú resty od cvičenia, ktoré mi teraz naozaj veľmi chýbajú! Každodenné cvičenie sa už stálo súčasťou mňa a teraz sa cítim naozaj nesvoja keď sa nemôžem postaviť a ísť si poriadne zacvičiť!

--------------------♥-------------------♥--------------------♥--------------------♥--------------------

Pôvodne som tento týždeň nechcela pridať vôbec nič, no nakoniec som sa rozhodla pre jednu z ovsených kaší, ktorú som si robila niekedy začiatkom týždňa ..


Táto ovsená kaša patrí medzi moje najobľúbenejšie a kedže mám pocit, že jej ešte nebol venovaný samostatný príspevok je na čase to zmeniť.

Postup je taký ako pri každej z mojich kaší a to 150ml vody, 100ml mlieka, 50g ovsených vločiek, 1/2 rozpučeného banánu a 1pl kakaa. Zo všetkých týchto ingrediencií mi vznikla táto úžasná, ktorú som si ako inak ozdobila banánom, granátovým jabĺčkom a nejakým tým orieškom. Bez takéhoto zdobenie to u mňa proste nejde :D


-------------------♥-------------------♥---------♥--♥--♥---------♥------------------♥-------------------





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára