sobota 1. marca 2014

Royal Breakfast?

Krásne prekrásne ráno (obed) :D
Jááj poviem vám zobudiť sa ráno bez teploty a k tomu ešte za sprievodu slnečných lúčov 1. marca je ten najlepší spôsob budíčka!
Keďže som sa po troch dňoch naozaj zobudila s ideálnou teplotou 36,2°C, konečne som mala chuť aj na poriadne raňajky! Na ovsenú kašu to síce nebolo, ale aspoň to už nebolo iba jablko ako v ostatné dni!
Preto môžem povedať, že tieto raňajky boli naozaj kráľovské" :DD

--------------------------♥---------------♥--------------------♥--------------------♥------------♥-----------------------


Dneska som si konečne splnila "sen" ochutnať toastový chlebík s lučinou, holandským kakaom a banánom. Keď som si prvý krát odhryzla okamžite som oľutovala, že som si takýto chlebík neurobila už skôr. Nebolo to sladké, ani len maličkým náznakom, no aj tak to bolo FENOMENÁLNE!
Keďže som tento kakaový "experiment" robila dneska naozaj prvý krát, rozhodla som sa to vyskúšať len na jednom chlebíku a práve preto je ten druhý taktiež s lučinou no doplnený je špenátom, uhorkou a paradajkou.
No a čo by to boli za raňajky bez môjho milovaného zeleného čaju? A ešte keď je v takomto krásnom hrnčeku?


----------♥----------♥----------♥----------♥----------♥----------♥----------♥----------♥----------

No a samozrejme, že nesmelo chýbať nejaké to estetické skrášlenie...
Ja som sa rozhodla pre sladko slané, aby som mala ku každému chlebíku nejakú tú pochúťku.
K sladkému chlebíku nesmelo chýbať granátové jabĺčko, banán a dneska po dlhšej dobe pribudlo aj kiwi.
Na slanú stranu pribudlo ešte jedno koliesko uhorky, zopár špenátových lístkov  jedna paradajka.


-------------------------------------------------------♥--♥--♥---------------------------------------------------------


1 komentár: