nedeľa 23. februára 2014

Sunday Breakfast, Lunch and.... post workout snack!

Takže hlásim sa Vám prvý krát v histórii s príspevkom 3v1...
Pôvodne to mali byť tri, maximálne dve príspevky, no ale keby mal deň aj 30 hodín, ja aj tak polovicu vecí nestihnem! :D

----------------♥------------------------♥-----------------------------♥-----------------------♥----------------

Breakfast...

No čo je lepšie ako nedeľňajšie raňajky? Áno máte pravdu... NIČ!
Moje mali byť pôvodne slané, no nakoniec som si však povedala, že prečo si nedopriať aspoň sladké ráno keď už sa moje obedy a večere väčšinou končia slano.


Po dlhšej dobe som zo skrinky opäť vyhrabala cereálie Bona Vita, a tak okamžite skončili v miske. Pod nimi sa neskrýva nič iné ako biely jogurt. Tieto cereálie sú veľmi chutné aj spolu s mliekom no nie vždy mám k niektorým druhom ovocia odvahu naliať práve mlieko a v tom prípade to vždy istí jogurt.
 No a čo sa týka ovocia...
Tieto cereálie si fakt neviem predstaviť bez červeného hrozna!
Nech je už ostatné ovocie akékoľvek, základ musí byť hrozno. Dnes som si ako druhé ovocie zvolila mango, ktorým ma vo štvrtok prekvapila mamka, keď sa vrátila z obchodov. 
No a aby som nezabudla... Na koniec (bohužiaľ už po fotení) som si to pekne posypala ľanovými semienkami a skvelé nedeľňajšie raňajky boli na stole....


---------------♥---------------------------------♥---------------------------♥-----------------------------♥------------------

Lunch...


Môj obed sa mal pôvodne skladať z niečoho, aleže úplne iného. A však, keď som sa dopočula, že doma sa chystajú robiť vyprážaný karfiol ja som prose nedokázala odolať. Moja láska ku brokolici a karfiolu je taká obrovská, že by som ich mola jesť aj každý deň a bolo by mi úplne jedno v akej forme.
Takže nakoniec sa rozhodla si ku karfioliku spraviť misku šalátu a obed bol hotový. Už len ho pekne naservírovať, nafotiť a mohla som sa doňho s chuťou pustiť.


----------------♥-----------------♥--------------------------♥--------------------------♥---------------♥---------------

Post workout snack!

No a na koniec....
Kto by to bol povedal, že práve dnes sa rozhodnem urobiť svoj úplne prvý SMOTHIE .
Naozaj dlho som sa odhodlávala a vlastne som ani nevedela prečo.
Pravdepodobne som sa bála toho, že som pri cvičení nevyprodukovala toľko energie, aby som si ju mohla doplniť takouto lahôdkou.
Aj dnes som nad tým váhala, no keď som si predstavila, že by som mala do seba znovu tlačiť knäckebrot alebo žemľu, či hrianku, bolo rozhodnuté. 


Táááááááááák!

Príprava tohoto Smoothie mi zabrala asi menej ako vyťahovanie potrebného náradia na prípravu, ale určite sa mi to oplatilo.

Na prípravu som použila 100ml mrazeného lesného ovocia a 100ml mlieka.
Všetko som najprv 1 a pol minúty mixovala a potom som to ešte ďalšiu minútku šľahala.
Následne som to naliala do zmrzlinového pohára prisypala ešte zopár mrazeného ovocia a navrch nasypala zvyšok z môjho domáce musli. Kto by bol povedal, že mi nevydrží ani týždeň? A to som mala dve fľaštičky, keďže jednu som darovala. No ale to už je iná téma....


-----♥---------------------------------------------------♥--♥--♥----------------------------------------------------♥-----

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára