sobota 22. februára 2014

Quiche Time ! *.*


Tomato Quiche = Best weekend LUCH!


Taaak......
Ono sa to podarilo!
Neverím... To kvôli tým stresom čo som mala.
Ale musím uznať, že Quiche sa bude u mňa doma robiť častejšie, lebo všetkým ohromne chutil alebo sa tak aspoň tvárili :D
Dnes som sa rozhodla pre paradajkový, ale určite sa budem snažiť vyskúšať čo najviac druhov.


Táák a teraz niečo málo k receptu.
Ako som sa dočítala na všelijakých blogoch Quiche je celosvetovo dosť rozšírený a našla som fakt neskutočné množstvo rôznych druhov receptov, nielen na cesto, ale aj na plnku.
Avšak ja som sa samozrejme rozhodla pre ten najzdravší....

------------------------------------------------♥--♥--♥------------------------------------------------
           Cesto:             
150g celozrnnej pšeničnej múky
150g hladkej múky
180g odtučného tvarohu
100g masla

 Plnka:  
      4 väčšie paradajky
1/2 natural tofu
1pl bieleho jogurtu
2 vajíčka
eidam syr
hrášok
soľ

Ingrediencie na cesto som poriadne vymiesila a následne na tenko rozvaľkala. Rozvaľkané som ho dala na koláčový plech a prepiekla na 160°C zhruba 15 minút.
Pokiaľ sa mi cesto pieklo v mixéry som vymiešala paradajky, tofu a jogurt. Do zmesi som potom primiešala vajíčko a syr a znovu premixovala. Nakoniec som tam nasypala hrášok a zmes bola hotová.
Keď bolo cesto hotové zmes som vyliala na plech a ozdobila ju kúskami paradajok a vrch som posypala provensálskym korením.
Quiche som následne piekla na 180°C ešte asi 20 minút.

---♥------------------------------------------------♥--------------------------------------------------♥---
Po upečení sa to môže podávať.
Môžem s čistým svedomím prehlásiť, že chutí výborne nielen teplé, ale aj vychladnuté.


-----♥-----------------------------------------------♥-------------------------------------------♥-----

1 komentár: