sobota 22. februára 2014

MoKKa OatMeal ! *.*

Tu-tu-du-duuuu!

Ladies and Gentlemen...
This.. Is...

Mokka Oatmeal!

-----♥------------------------------------------♥------------------------------------------♥-----


Dobré sobotňajšie ránko!
Mokka Oatmael! K tomu proste nieje čo dodať! Jediné čo môžem povedať, tak to je, že bola naozaj fenomenálna!
Dnes som ju robila prvý krát a naozaj sa mi vydarila no najlepšie na tom všetko bolo, že chutila aj ostatným členom, lepšie povedané členkám mojej rodiny, aj keď ma dosť zarazilo, keď sa taký milovník kávy ako je moja mamka opýtal, čo som do nej dala. Mne osobne sa zdalo, že ta chuť kávy z nej priamo razila! No hneď ako som spomenula kávu priznali, že ju tam naozaj cítiť...


Za receptík musím poďakovať jednej bolggerke, lebo keby nebolo nej, asi by som sa do kaše neodvážila zamiešať kávu kvôli jej horkastej chuti. No keď som zbadala recept musela som ho vyskúšať a... Oplatilo sa! Na recept som narazila už v strede týždňa, no keď som si spomenula na to, že mám doma okrem mňa aj iných milovníkov kávy počkala som si na jej premiéru dodnes.

A teraz niečo málo k receptu a samotnej príprave!
Na jednu porciu (dnes robila viac) použijem 50g ovsených vločiek, 150ml vody, 100ml mlieka, 1čl instantnej kávy (ja som použila konkrétne Yellow Eclipse Standard), 1/2 banánu a 1pl bieleho jogurtu.
Postup je podobný ako z minulého príspevku. Večer som namočila vločky do vody, ráno pridala mlieko a varila do zhustnutia. Keď mi kašička zhustla pridala som lyžičku kávy a miešala pokiaľ sa káva nerozpustila. Tesne pred do varením som do nej primiešala ešte polievkovú lyžicu jogurtu a mohla som servírovať.
(Ja osobne si kašu sladiť nezvykne, no keď ju pripravujem aj pre ostatných členov rodiny zvyknem do nej pridať lyžičku kvetového medu.)


Na ozdobenie som pridala ako vždy banán a granátové jablko. neviem prečo, ale v poslednej dobe si neviem predstaviť kašu s iným zdobením ako je banán a granátové jablko. Nejde len o to, že to kaši dodáva krásny vizuálny vzhľad, ale ide aj to, že to spolu chutí úžasne pri hocijakej kaši, či už kakaovej, makovej, banánovej a teraz už aj kávovej...

---♥----------------------------------------♥--♥--♥----------------------------------------♥---

Teraz ma čaká jedna veľká výzva! V strede týždňa som prehlásila, že si beriem výlučné právo v príprave sobotňajšieho obeda, ktorý bude zdravý a dúfam, že aj chutný. No teraz mám strach z toho, že to nevyjde podľa mojich predstáv. Recept sem dnes určite pridám no teraz mi držte hlavne palce nech všetko vyjde ako má! :)

1 komentár: