piatok 21. februára 2014

PoPPy OatMeal ! ;)

Welcome Back! <3

Tak po niekoľkých dňoch, myslím, že dvoch som späť, spolu s vynikajúcimi raňajkami.
Ako si užívate piatok?
Čo je lepšie ako tráviť po náročnou týždni v škole piatkové popoludnie pri šálke čaju a blogu? A ešte keď sa k tomu pridá zaslúžený REST day je to úplne dokonalé!

---------------------------------------------------♥-♥-♥--------------------------------------------------

♥ "All happiness depends on a leisurely breakfast." ♥


Tak takouto výbornou ovsenou kašou som začínala štvrtkové ráno. Mrzí ma, že som sa o ňu nemohla podeliť už včera, no v stredu sa mi stala menšia !nehoda" a môj mobil skončil v záchode. Ja viem, že teraz Vám to asi príde vtipné, no verte, že mne do smiechu fakt nebolo. Práve že to bolo úplne naopak, kedže ja som človek, ktorý keby mohol tak bude pre svoj mobil aj dýchať.
A práve z toho dôvodu mám mierne problémy vytvárať fotky, kedže ja si jedlo fotím výlučne na mobil. No, ale nebudem Vám kaziť pôžitok s mojimi problémami...


Túto kašičku som robila trošku inak ako obvykle. Základ sa skladá z 50g ovsených vločiek, ktoré som si večer namočila do 150ml vody. Ráno som k tomu pridala namiesto vajíčka 100ml mlieka a varila. Keď mi kaša pekne zhustla prisladila som ju 1čl medu a varila ďalej. Tesne pred dovarením som pridala 1pl maku, 1/2 rozpučeného banánu a tramtadadááááááá kaša je hotová! 
Na ozdobenie som použila druhú polku banánu a ako vždy granátové jabĺčko, na ktoré nedám dopustiť pri žiadnych sladkých raňajkách. 


-----♥------------------------------------------♥-♥-♥----------------------------------------------♥-----

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára