utorok 18. februára 2014

Müsli....... AGAIN!

Dobrý večer! ;)

--------------------------------------------------------♥♥♥------------------------------------------------------

Müsliiiii!

Ja som vravela, že sa tu ešte objavia, aj keď som síce povedala, že do konca týždňa, no ja som im proste neodolala.
Neverili by ste, aké je to ťažké. :D
Dneska som ich dokonca vyskúšala prvý krát v kombinácii s jogurtom, banánom a jabĺčkom. Keď sa mám priznať jablko a banán som spolu s jogurtom jedla prvý krát a musím uznať, že mi to veľmi chutilo. 


Na túto kombináciu som narazila včera na instagrame u jednej zahraničnej "bloggerky", ktorá ma takéto raňajky na dennom poriadku.
Neviem ako je to u Vás, ale by som určite nemohla každý deň jesť rovnaký základ raňajok aj keby som si to ozdobovala vždy iným ovocím. Ten základ by sa mi po čase určite prejedol, a aj práve preto som si dala už na začiatku roku záväzok, že si budem striedať sladké a slané raňajky, čo je naozaj dosť ťažké, lebo niekedy na tie slané fakt nemám chuť. Keby to záviselo od mojich chuťových pohárikov tak sa každé ráno napchávam ovsenými kašami, jogurtom, ovocím a všemožnými cereáliami, no je potrebné občas jedálny lístok obohatiť aj o nejakú tu cereálnu žemličku, vajíčko, moju obľúbenú morčaciu šunku a zelninku zaradiť aj do raňajok no nie?

----------------------------------------------------------♥--------------------------------------------------------



-----------------------------------------------------♥--♥--♥---------------------------------------------------


-------------------------------------------------------♥----------------------------------------------------------

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára