streda 5. marca 2014

Layered Pancakes *.*


Vrstvené palacinky alebo raňajky ako pre princeznú!

Moja zbiera potravín sa mi včera rozrástla o vysnívanú špaldovú múku a tak som si konečne mohla splniť sen nazývaný vrstevné palacinky.
Neviem či to bolo od toľkého nadšenia a nedočkavosti alebo od toho, že mi po včerajšom večernom workoute poriadne vytrávilo, ale dnes som vstala pomerne skoro, čo mi veľmi vyhovovalo.
Už o 7:50 som stála v kuchyni a pripravovala cesto na na vysnívané palacinky.

Recept:

• 60g špaldovej múky •
• 1 vajíčko •
• 100ml mlieka •
• 1/2čl medu •
• štipka kypriaceho prášku •

Všetky tieto suroviny som poriadne vymiešala a musím sa priznať, že tá čajová lyžička medu nemala absolútne žiadny význam, lebo palacinky neboli sladké ani tou najmenšou náhodou.
Keď som mala cesto pripravené ostala som prekvapená keď som otvorila kuchynskú skrinku a panvica na lievance nikde!
Nakoniec som sa dozvedela, že tá potvora sa vybrala na "prázdniny" k mojej starkej, a tak mi neostávalo nič iné ako použiť klasickú a panvicu.
Dalo mi dosť zabrať, aby boli palacinky maličké a okrúhle zároveň! :D


Množstvo ingrediencií, ktoré som použila mi vyšlo na krásnych 8 tenkých väčšinou aj krásne okrúhlych palaciniek.

Náplň:

• Biely jogurt •
• 2 väčšie kiwi •
• Granátové jablko •
• 90% Horká čokoláda •

Každú jedno palacinku som natrela jogurtom a ozdobila s kiwi.
Navrch som použila už aj obľúbené granátové jablko a vizuálny vzhľad som doplnila nastrúhanou ani nie polkou jednej kocky čokolády.


Musím podotknúť, že palacinky nebol vôbec sladké, takže ich odporúčam úplne každému!
Ja osobne uvažujem, že najbližšie si do jogurtu pridám med. 
Keď sladké potešenie tak nech poriadne! :)



I hope I've inspired you and that you enjoy it! ;)

--------------♥--------------------------------------------------------------------------------------------♥-------------


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára